Vlastní učebnice
Floristický design. Estetická příprava. Definice a devět principů brandingu. Od roku 2014 každoročně katalog prací školní Akademie.
Výuka estetiky a floristiky je realizována podle vlastních učebnic.
Odborným základem vzdělávání je estetika a její využití při vlastní tvorbě vizuálních instalací a grafických prací jak s florálním či neflorálním materiálem, tak prostřednictvím počítačové grafiky a brandingu.
Estetická příprava je jedním z vyučovaných předmětů na střední škole. „Je to studijní obor, jehož náplní jsou základní pravidla umělecké tvorby, který ukazuje cesty vedoucí k cíli. Přitom neexistuje jen jedna cesta. Výtvarník musí znát více cest a musí se umět rozhodnout, kterou zvolí. To je tvořivá práce!“
Definice a devět principů brandingu - branding je program, který Vás a Vaše podnikání odliší od ostatních. Účinný branding vytváří ve spotřebitelově vnímání dojem, že není lepší výrobek, služba nebo firma než ta Vaše.
Katalogy z Akademií každým rokem vytváří žáci pod vedením odborných učitelů - od fotografií, příspěvků, celého vzhledu v programu Adobe InDesign, až po tisk, ořez a vazbu výtisků.